Haridusblogi

21. sajandi õpikeskkond – Free-ED projekti rahvusvaheline konverents Rumeenias

Pilt

18. veebruaril toimus Eramus+ projekti Free-ED* raames rahvusvaheline konverents “The 21st Century Learning Environment – International Conference and Educational Technology Fair", kus osalesid ka mitmed Tallinna Ülikooli haridusteaduste instituudi töötajad: Janika Leoste, Maire Tuul, Sirly Väät, Egle Hollman ja Elisa-Brit Põld. Konverentsi eesmärgiks oli tutvustada eri riikidest osalevatele haridustöötajatele innovaatilisi võimalusi, kuidas õppeprotsessis edukalt kasutada digitaalseid tööriistu.

Võrgustumine on äärmiselt vajalik ja sellised rahvusvahelised konverentsid aitavad meil rajada uuteks teaduslikeks uurimusteks vajalikku suhtevõrgustikku. Levitame uhkusega infot Tallinna ülikooli ja meie võimaluste kohta.

Elisa-Brit Põld, TLÜ Haridusinnovatsiooni keskuse partnerlussuhete ja kommunikatsiooni koordinaator

Konverentsipäev algas TLÜ Haridusteaduste instituudi õpperobootika vanemteadur Janika Leoste esitlusega: “Seven reasons why telepresence robots could make us feel more human”. Oma esitluses tutvustas ta, kuidas kaugosalusrobotit kasutada ning mõtiskles, kas kaugosalusrobot võiks pakkuda tugevamat sotsiaalse kohaloleku tunnet. Ettekande tegi ka haridusteaduste instituudi alushariduse dotsent Maire Tuul teemal “Educational robotics in the classroom - just for fun or for meaningful learning?”. Tema ettekande fookuses oli haridusrobotite kasutamine õppimise tõhustamiseks. Lisaks tegid huvitavaid ettekandeid ka kolleegid Soomest, Austriast, Ungarist ja Rumeeniast. Päeva teises osas oli võimalus osaleda mitmetes uuenduslikes töötubades.

“Võrgustumine on äärmiselt vajalik ja sellised rahvusvahelised konverentsid aitavad meil rajada uuteks teaduslikeks uurimusteks vajalikku suhtevõrgustikku. Levitame uhkusega infot Tallinna ülikooli ja meie võimaluste kohta” ütles partnerlussuhete ja kommunikatsiooni koordinaator Elisa-Brit Põld.

Suur aitäh Janika Leoste ja Maire Tuul inspireerivate esitluste eest!

*Free-ED projekti tulemusena koostati Massive Open Online Courses (MOOC) e-kursus, mille eesmärgiks on arendada õpetajate digipedagoogilisi pädevusi ja läbi selle aidata neil muuta hübriidõpe tõhusamaks ja kaasahaaravamaks. Loodud e-kursuse materjalidega saab tutvuda siin.