Tallinna Ülikooli Haridusjuhtimise Akadeemia jagas Armeenia delegatsiooniga Eesti koolijuhtimise kogemusi
Sel nädalal, 18.–22. novembrini võõrustas Tallinna Ülikooli Haridusjuhtimise Akadeemia meeskond 12-liikmelist Armeenia haridusjuhtide, -ametnike ja ülikooli õppejõudude delegatsiooni, et tutvustada Eesti üldhariduskoolide süsteemi ning siinseid koolijuhtimise praktikaid. Õppereisi eesmärk oli koguda teadmisi ja praktilisi näiteid, et töötada tulevikus välja strateegiad Armeenia haridussüsteemi arendamiseks.

„Meil on hea meel jagada oma kogemusi Armeenia haridusjuhtidega ning panustada sel viisil nende haridussüsteemi arengusse,“ ütles Tallinna Ülikooli haridusjuhtimise professor Eve Eisenschmidt õppereisi sissejuhatuseks.
Viiepäevase programmi jooksul külastasid osalejad mitmeid üldhariduskoole, osalesid seminaridel ning kohtusid haridusvaldkonna ekspertidega. Nii keskenduti näiteks Pelgulinna Gümnaasiumis toimunud seminaril õppijakesksele õpikäsitlusele ja koolide arendusele. Lisaks toimusid külastused Tallinna Kopli Kunstigümnaasiumisse ja Viimsi Gümnaasiumisse, kus räägiti innovaatilisest haridusest ja õpilaste tugiteenuste korraldusest. Õppetöö monitooringust andsid ülevaate Tallinna Haridusameti esindajad.
Mitteformaalse õppimise poolelt külastati muu hulgas Armeenia Pühapäevakooli Eestis ja kohtuti ülikoolis õppivate rahvuskaaslastega.
Õppereisi viimasel päeval toimus kohtumine Tallinna Ülikoolis, kus arutleti õpetajate ja koolijuhtide ettevalmistamise teemadel ning keskenduti Tallinna Ülikooli kooliarendusprogrammi "Tulevikukool" rakendamise võimalustele.
Armeenia haridusjuhtidega koostöö järgmise etapina külastab Eesti delegatsioon detsembri alguses Jerevani haridusasutusi ning tehakse algust kohalike koolide arendusprogrammi väljatöötamisega.
Koostööprogrammi kutsus ellu ja rahastas Eesti Rahvusvahelise Arengukoostöö Keskus - ESTDEV.