Haridusblogi

HTI osales Barcelona hariduskonverentsil

20.–23. septembrini toimus Barcelonas III interdistsiplinaarne hariduskonverents, kus osalesid teadlased pea igast maailmanurgast. Konverentsi korraldasid Barcelona Ülikool, IAFOR võrgustik (The International Academic Forum) ja selle alla kuuluv Research Centre at the School of International Public Policy (Osaka Ülikool, Jaapan).

Barcelona

Konverentsi ettekannetes keskenduti peamiselt interdistsiplinaarsetele uuringutele ja kriitilistele analüüsidele hariduse erinevate valdkondade probleemide kohta. Konverentsi üks peaesinejatest Binghamtoni Ülikooli (USA) asepresident professor Donald E. Hall esitas ettekandes “Resilience is an Academic Job Requirement” kriitilisi seisukohti akadeemilisest elukutsest, teadlaste ja ülikooli õppejõudude vastupidavusest, valikutest ja professionaalsest idealismist. Konverents oli inspireeriv ja näitas kõrghariduslikes uuringutes interdistsiplinaarsete arengute osakaalu suurenemist. Näiteks konverentsi ettekandes “The Arts, Literature and Dance: Multimodal and Embodied Approaches for a Resilient and Partnership World” esitas Udine Ülikooli (Itaalia) postdoktorant Mattia Mantellato enda uuringutulemusi, sidudes kirjandus- ja kunstiteadusi balletikunstiga.  

Haridusteaduste instituudist (HTI) osalesid konverentsil ettekannetega Meril Ümarik, Larissa Jõgi ja Karolin Mäe, kelle osalemist konverentsil toetas Euroopa Regionaalse Arengu Fond läbi projekti “TAR16061 TLÜ TEE ehk Tallinna Ülikool kui targa eluviisi eestvedaja (ASTRA) TU TEE – Tallinn University as a promoter of intelligent lifestyle”.

Lisainfo konverentsi kohta

(fotol vasakult Sophie Henne (Ansbach University of Applied Science, Saksamaa), Larissa Jõgi (TLÜ), Meril Ümarik (TLÜ), Maascha-Lea Fersch (Ansbach University of Applied Science, Saksamaa) ja Glory Moroesi Pitikoe Chiloane (Tswiane University, LAV))