Veebipõhise kontakõppe ABC (10. osa): Kuidas edasi?
Veebipõhise kontaktõppe ABC on praktiline abimees e-õppe läbiviimisel. Avaldame kokku kümme juhendmaterjali, mis aitavad tõhusalt ja läbimõeldult korraldada veebiseminare ning e-õpet. Materjali koostab Tallinna Ülikooli haridusteaduste instituudi elukestva ja mitteformaalõppe suuna õppejõud koostöös EDUSPACE tehnoloogiaga toetatud õppimise ja õpetamise uurimise labori meeskonnaga.
Õpetaja professionaalne areng
- Erinevate võtete kohandamine ja uute otsimine õppijate kaasamiseks.
- Võrdne tähelepanu sisu ja tehnilisele töökindluse tagamisele enne õppetöö toimumist.
- Pidev tagasiside küsimine õppijalt ja selle põhjal õppeprotsessi jooksev ümberkohandamine.
Digiteadmine vs digioskus
- Digioskuste arenemine ja laienemine erinevatesse eluvaldkondadesse ja vanuserühmadesse võimaldab oma digisoskusi paremini rakendada.
- Töö efektiivsemaks muutmise digivahendid võivad olla tasulised.
- Lisaks digioskustele tuleb luua ka digivõrdsus.
Veebikeskkond vs kontaktõpe
- Ühes (ruumis) õppimine ei kao.
- Õpetamine ja koosolek ei ole üks ja sama.
- Kaks erinevat õpetamise protsessi paralleelselt – kas tehtav?
Tutvu lisaks:
- Veebipõhise kontaktõppe ABC I osa
- Veebipõhise kontaktõppe ABC II osa. Kontakti loomine, häälestamine ja kaasamine
- Veebipõhise kontaktõppe ABC III osa. Õppijate tagasiside, õppejõu areng, koosõpetamine
- Veebipõhise kontaktõppe ABC IV osa. Õppijate soovitused õppejõule veebipõhiseks kontaktõppeks
- Veebipõhise kontaktõppe ABC V osa. Rühmatöö
- Veebipõhise kontaktõppe ABC VI osa. Eetika veebipõhises kontaktõppes
- Veebipõhise kontaktõppe ABC VII osa. Hariduslike erivajadustega õppija
- Veebipõhise kontaktõppe ABC VIII osa. Praktilise töö korraldamine distansõppes
- Veebipõhise kontaktõppe ABC IX osa. Huvikoolide ja noortekeskuste töö korraldamine veebikeskkonnas
Vaata ka samal teemal e-seminare:
- Ettevalmistus ja kohtumise avamine (1. osa)
- Kontakti loomine, häälestamine ja kaasamine (2. osa)
- Õppijate tagasiside, õppejõu areng, koosõpetamine (3. osa)
- Õppijate soovitused õppejõule veebipõhiseks kontaktõppeks (4. osa)
- Rühmatöö (5. osa)
- Eetika veebipõhises kontaktõppes (6. osa)
- Hariduslike erivajadustega õppija (7. osa)
- Praktilise töö korraldamine distantsõppes (8. osa)
- Huvikoolide ja noortekeskuste töö korraldamine veebikeskkonnas (9. osa)